Zasady Ogólne: Polityka dotyczy zakupów dokonanych przez klientów w sklepie internetowym. Wszystkie zwroty i reklamacje rozpatrywane są zgodnie z obowiązującym prawem. Zwroty: Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Zwrot dotyczy wyłącznie produktów niepersonalizowanych. Produkt musi być zwrócony w stanie niezmienionym, nie może nosić śladów użytkowania. Koszt zwrotu ponosi klient. Zwrot płatności za towar nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania zwróconego produktu. Wyjątki od prawa do zwrotu: Produkty personalizowane są wyłączone z prawa do zwrotu, chyba że są wadliwe. Reklamacje: Klient ma prawo reklamować produkt wadliwy lub niezgodny z zamówieniem. Reklamacja powinna być złożona na piśmie lub elektronicznie i zawierać opis problemu oraz dowód zakupu. Rozpatrzenie reklamacji nastąpi w terminie do 14 dni od jej otrzymania. W przypadku uznania reklamacji, sklep zobowiązuje się do naprawy, wymiany na produkt wolny od wad lub zwrotu pieniędzy. Postępowanie w przypadku reklamacji: W przypadku reklamacji, koszty związane z odesłaniem produktu do sklepu pokrywa ZasadaMedia sp. z. o. o. ZasadaMedia sp. z. o. o dokona oceny stanu produktu i na tej podstawie rozstrzygnie o zasadności reklamacji. Informacje Dodatkowe: ZasadaMedia sp. z. o. o. nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem. Zaleca się odesłanie produktu w oryginalnym opakowaniu wraz z wszystkimi jego elementami. Formularz zwrotu do pobrania (.PDF KLIKNIJ).